Onko sinulla kysyttävää?
- Kuinka kauan tilaukseni saapuminen kestää?- Toimitusaikamme on Pohjoismaissa 2–7 työpäivää. Pohjoismaiden ulkopuolella noin 10 työpäivää.
- Voinko valita pikatoimituksen?- Meillä ei ole tällä hetkellä pikatoimitusta.
- Eikö tilaukseni ole tullut?- Kun pakettisi lähetetään varastostamme, saat sähköpostiviestin, joka sisältää seurantalinkin. Sen kautta voit seurata pakettiasi. Jos et näe pakettiasi seurantalinkin kautta, voit ottaa meihin yhteyttä täällä
- Voinko seurata pakettiani?- Kyllä. Kun pakettisi lähetetään varastosta, saat sähköpostiviestin, joka sisältää seurantalinkin. Sen kautta voit seurata pakettiasi.
- Mistä tiedän, milloin pakettini on lähetetty varastosta?- Kun pakettisi lähetetään varastosta, sinulle lähetetään sähköpostiviesti, jossa kerrotaan, että pakettisi on matkalla ja saat seurantalinkin, josta voit seurata pakettiasi.
- Mitä toimitusvaihtoehtoja on valittavana?- Suomessa voit valita Postipaketin.
- Mitä tapahtuu, jos en nouda pakettiani?- Jos et nouda pakettiasi postitoimipisteestä, se lähetetään automaattisesti takaisin meille 7 päivän kuluttua. Tämän jälkeen veloitamme lunastamattomista paketeista 25 euron maksun. Katso ostoehtomme täältä
- Pitääkö minun maksaa tullimaksua saadakseni paketin?- Ei. Toimitus on tullivapaa kaikkiin niihin maihin, joihin toimitamme.
- Olen saanut tilaukseni, mutta siitä puuttuu tuote
- Maksaako tilaukseni toimitus mitään?- Meillä on ilmainen toimitus, kun tilaus ylittää tietyn summan. Jos ostat alle tämän summan tai haluat eri toimitustavan kuin ilmaisen toimituksen, toimitus on maksullinen.
- Poistin vahingossa tekstiviestin, jossa oli koodi paketin noutamiseksi- Voit mennä postitoimipaikkaan ja syöttää seurantalinkin neljä viimeistä numeroa (jotka olet saanut sähköpostitse) sekä tunnuksen, jos he pyytävät tätä. Voit myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme täällä
- Mihin maihin Anitoimittaa?- Eurooppa: Belgia, Bosnia ja Hertsegovina, Kypros, Tanska, Englanti, Viro, Suomi, Ranska, Kreikka, Irlanti, Islanti, Italia, Kroatia, Latvia, Liettua, Luxemburg, Makedonia, Malta, Monaco, Montenegro, Alankomaat, Norja, Puola, Portugali, Romania, Serbia, Slovakia, Slovenia, Espanja, Ruotsi, Saksa, Unkari, Ahvenanmaa ja Itävalta
- USA, Kanada, Australia - Kuinka suurella summalla minun on tilattava saadakseni ilmaisen toimituksen tilaukselleni?- 70 eurolla osoitteessa ani-jewels.fi
- Tässä sanotaan, että tilaukseni on toimitettu, mutta en ole saanut sitä- Yritä päivittää linkki uudelleen. Joskus linkki päivitetään muutama päivä ennen paketin saapumista. Jos et ole saanut pakettia muutaman päivän kuluttua, ota meihin yhteyttä täällä, niin autamme sinua.
Oma tilaus
- En ole saanut tilausvahvistustani- Tarkista, onko se päätynyt sähköpostisi roskakoriin. Jos verkkosivustolla on ruuhkaa, tilausvahvistuksen saapuminen voi myös kestää jonkin aikaa. Jos et ole saanut tilausvahvistusta ostoa seuraavana päivänä, ota meihin yhteyttä täällä, niin lähetämme sen sinulle.
- Haluan lisätä tuotteen tilaukseeni, miten teen sen?- Emme voi lisätä tuotetta jo tehtyyn tilaukseen. Voit kuitenkin tehdä uuden tilauksen.
- Voinko peruuttaa tilaukseni?- Voit aina lähettää meille sähköpostia täällä, niin autamme mielellämme sinua tarkistamaan, onko se mahdollista. Emme kuitenkaan voi taata sitä.
- Voinko muuttaa tilaukseni osoitetta tai muita tietoja?- Voit aina lähettää meille sähköpostia täällä ja tarkistaa, onko se mahdollista. Jos tilaus on jo käsitelty, se ei valitettavasti ole mahdollista.
- En ole saanut tilaustani- Toimitusaikamme on 2–7 työpäivää. Jos et ole saanut tilaustasi tällä aikavälillä, ota meihin yhteyttä täällä, niin autamme sinua tilauksesi kanssa.
- Haluan muuttaa maksutavan- Valitettavasti maksutapaa ei ole mahdollista muuttaa tilauksen tekemisen jälkeen. Jos sinulla on kysyttävää maksustasi, voit aina ottaa yhteyttä maksupalveluntarjoajaamme Klarna.
- Tilaustani ei ole vielä toimitettu, mitä teen laskulleni?- Voit aina siirtää maksupäivää Klarna kautta tai ottaa meihin yhteyttä, niin autamme sinua.
- Haluan palauttaa tuotteen, kuinka toimin?- Löydät kaikki tiedot palautuksesta täältä
- Olen saanut väärän tuotteen, miten teen reklamaation?- Pahoittelemme, että olet saanut väärän tuotteen. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme täällä, niin autamme sinua.
- Pakettini on kärsinyt kuljetuksessa, mitä voin tehdä?- Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme täällä ja lähettää kuvan siitä, miten paketti on vahingoittunut, niin autamme sinua.
- Lähetin palautuksen, milloin saan hyvityksen?- 30 päivän kuluessa palautuksen vastaanottamisesta. Rahat palautetaan tilillesi tai laskusi hyvitetään.
- Miten teen reklamaation?- Jos sinusta tuntuu, että olet saanut viallisen tuotteen, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme täällä, niin autamme sinua mielellämme.
- Pitääkö vahingoittunut tuote palauttaa?- Jos olet saanut vahingoittuneen tai viallisen tuotteen, ota meihin yhteyttä täällä. Lähetä mielellään myös kuva tuotteesta, jotta voimme auttaa sinua.
- Mitä laajennettu vaihto-oikeus tarkoittaa?Ajanjaksolla 1.11. - 24.12.2022 ostoksia tehneille tarjoamme pidennetyn vaihtooikeuden 31.1.2023 asti. Tämä tarkoittaa, että voit palauttaa tuotteen ja saada tilalle toisen tuotteen edellyttäen, että tuote on samassa kunnossa kuin vastaanotettaessa. Jos sinulla on kysyttävää tai huolenaiheita, ota yhteyttä asiakaspalveluumme osoitteessa info@ani-jewels.com
Maksu & Palautus
- Mistä näen valitsemani maksutavan?- Jos kirjaudut tilillesi Klarna sovelluksessa tai heidän verkkosivustonsa kautta, löydät kaikki maksuasi koskevat tiedot.
- Olen valinnut väärän maksutavan, voinko muuttaa sen?- Valitettavasti meillä ei ole mahdollisuutta päivittää jo tehtyjen tilausten maksutapaa. Jos sinulla on kysyttävää maksustasi, voit aina ottaa yhteyttä
- Tililtäni ei ole vielä otettu rahaa, onko tilaukseni mennyt läpi?- Jos rahaa ei ole otettu tai tililtäsi ei ole tehty katevarausta, voi olla, että tilauksesi ei ole mennyt läpi tai olet päättänyt maksaa osamaksulla tai laskulla. - Ota yhteyttä asiakaspalveluumme täällä, niin autamme sinua.
- Millä maksutavalla voin maksaa?- Voit maksaa seuraavilla: Korttimaksu (VISA, Mastercard ja American Express), Trustly, lasku ja osamaksu Klarna kautta ja Ani -lahjakortti
- Milloin saan hyvitykseni takaisin?- Yritämme maksaa sinulle takaisin mahdollisimman pian, mutta viimeistään 30 päivän sisällä. Sen jälkeen, kun olemme antaneet tiedot maksun palautuksesta, korttimaksu kestää noin 2–5 työpäivää, Trustly-lasku saapuu viimeistään seuraavana päivänä, lasku korjataan heti ja osamaksu on päivitetty, kun vastaanotat laskusi.
- En ole saanut hyvitystä, mitä teen?- Palautusten käsitteleminen voi kestää jopa 30 päivää. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme täällä, jos tämä aika ylittyy, niin selvitämme asian.
- Miten maksan lahjakortilla?- Syötä lahjakorttisi numero kassalla. Kassalla on kenttä, johon syötät koodin.
- Missä laskuni on?- Saat laskun sähköpostitse, kun pakettisi on lähetetty varastostamme. Jos et ole saanut sitä, voit myös kirjautua Klarna-tilillesi tai ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme täällä
- Miksei korttini toimi?- Se voi johtua monesta syystä, mutta yksi vinkki on kirjautua verkkopankkiisi ja tarkistaa, voiko kortillasi tehdä verkko-ostoksia.
- Maksuni meni läpi, mutta en saanut tilausvahvistusta, mitä teen?- Tarkista roskakoristasi, onko se päätynyt sinne. Jos ei ole, ota meihin yhteyttä täällä, niin autamme sinua.
Oma sivu & Kirjautuminen
- En muista salasanaani, miten kirjaudun sisään?- Voit napsauttaa "unohtunut salasana", jolloin palautuslinkki lähetetään sinulle.
- Mitä voin nähdä sivuillani?- Näet kaikki tilauksesi
- Näet, mitä tuotteita seuraat
- Voit jättää arvosteluja ostamistasi tuotteista
- Näet ostamasi lahjakortit - Miten jätän arvostelun?- Hieman sen jälkeen, kun olet saanut tilaamasi tuotteet, lähetämme sinulle sähköpostiviestin, jossa voit arvostella tuotteet. Voit myös kirjautua omille sivuillesi ja jättää arvostelun sinne.
- Haluan muuttaa arvosteluani, miten teen sen?- Sinun täytyy lähettää sähköpostia asiakaspalveluumme täältä, niin asiakaspalvelijamme auttaa sinua.
- Haluan poistaa tilini, miten teen sen?
- Miten voin katsella aiempia tilauksia?- Omien sivujen kautta löydät kaikki tilauksesi, jotka on tilattu tiliisi liitetystä sähköpostiosoitteesta.
Lahjakortti
- Voinko ostaa fyysisiä lahjakortteja?- Myymme vain sähköisiä lahjakortteja, eli saat lahjakortin heti ostoksen jälkeen kassalla antamaasi sähköpostiin.
- Miten sähköiset lahjakortit toimivat?- Saat lahjakorttisi sähköpostitse heti oston jälkeen. Lahjakortti on voimassa 12 kuukautta.
- En ole saanut lahjakorttiani sähköpostiini, mitä teen?
- Kuinka nopeasti saan lahjakortin oston jälkeen?- Saat lahjakortin muutama minuutti ostoksen jälkeen.
- Kuinka kauan lahjakortti on voimassa?- Lahjakortti on voimassa 12 kuukautta.
- Miten saan lahjakortin?- Lahjakortti lähetetään kassalla antamaasi sähköpostiin.
- Voinko tehdä ostoksia useilla lahjakorteilla?- Se onnistuu hyvin, syötä koodit ja erota ne kassalla pilkulla.
- Voinko käyttää lahjakortteja useisiin tilauksiin?- Jos et käytä koko summaa ensimmäisellä ostokerralla, voit käyttää jäljellä olevan summan 12 kuukauden kuluessa seuraavalla ostokerralla.
- Voinko ostaa Ani-tuotteita muualtakin kuin kotisivuilta?- Tuotteitamme myydään vain kotisivuillamme. Jos sinulla on kysyttävää, voit aina lähettää meille sähköpostia täällä.
- Millä tavoin minun tulisi huolehtia koruistani?Voit lukea korujen hoidosta täältä.
- Millä tavoin minun tulisi säilyttää korujani?Voit lukea korujen hoidosta täältä.
- Onko koruillanne takuu?
- Meillä ANIlla saat koruillesi aina 3 vuoden takuun. Takuu kattaa valmistus- ja materiaalivirheet. Takuu ei kata kulumista tai vahingoista johtuvia vaurioita. Säilytä tilausvahvistuksesi/laskusi, sillä se toimii takuutodistuksenasi.
- Minkä kokoinen sormus minun tulisi valita?
- Katso koko-oppaamme täältä.
- Mistä saan tiedon, kun loppuunmyyty tuote on jälleen varastossa?
Jokaisen tuotteen kohdalla voit napsauttaa "seuraa tätä tuotetta" ja kirjoittaa sähköpostiosoitteesi. Saat sähköpostiisi heti kun tuotetta on taas varastossa.
- Millaisia ovat kullatut korut?- Kullatussa korussa on kullasta valmistettu pinnoite. Kaikissa 18 karaatin kultauksella pinnoitetuissa koruissamme on paksu kultavarasto, ja korun ydin koostuu erilaisista metalleista, kuten sterlinghopeasta tai messingistä. Jotta kultaus kestää pitkään, koruistamme huolehtiminen on tärkeää. Voit lukea lisää korujen hoidosta täältä.
- Onko koruissanne nikkeliä?
- Kaikki korumme ovat nikkelittömiä ja allergiaystävällisiä.
- Onko koruissanne lyijyä?
- Kaikki korumme ovat lyijyttömiä.
- Mikä on kuutiollinen zirkoni?
- Kuutiollinen zirkoni (cubic zirconia, CZ) on kova ja synteettinen jalokivi, joka valmistetaan kemiallisesti. Synteettistä kiveä käytetään tekemään korvakoruista, kaulakoruista, rannekoruista ja sormuksista säkenöiviä.
- Saako pakettini mukaan?
- Valitettavasti emme voi tällä hetkellä paketoida pakettiasi.
- Sisältävätkö korunne kadmiumia?- Mitkään koruistamme eivät sisällä kadmiumia.
- Mitä tarkoittaa Responsible Jewellery Council?- Voimme ylpeinä todeta olevamme Responsible Jewellery Councilin jäsen. RJC on maailmanlaajuisesti johtava korualan organisaatio, joka varmistaa kestävän tuotantoketjun luomisen. Lue lisää RJC:stä täältä.
PR & Yhteistyö
- Minulla on yhteistyöpyyntö, mihin voin ottaa yhteyttä?- Lähetä sähköpostia asiakaspalveluumme osoitteeseen info@ani-jewels.com
- Voinko ryhtyä tuotteidenne jälleenmyyjäksi?- Olemme todella iloisia siitä, että pidät tuotteistamme ja olet kiinnostunut ryhtymään jälleenmyyjäksi. Myymme tuotteitamme kuitenkin yksinomaan omilla verkkosivuillamme.
- Missä kanavissa Ani on?- Olemme seuraavissa kanavissa: Youtube, Instagram.