PALAUTUS JA REKLAMAATIO
Palautus
Toivomme, että olet tyytyväinen tilaukseesi, mutta jos jokin ei vastannut odotuksiasi, sinulla on aina 14 päivän peruutusoikeus paketin vastaanottamisesta. Muista, että tuote tulee palauttaa käyttämättömänä, alkuperäisessä ja vahingoittumattomassa pakkauksessa. Jos tuotteessa on hygienia- tai sinetti, sen tulee olla avaamaton. Koska palautukset aiheuttavat merkittäviä ympäristövaikutuksia ylimääräisten CO2-päästöjen muodossa, asiakas vastaa palautuskustannuksista, jotta vältämme turhat ostot ja palautukset. Pakkaa tuote huolellisesti, mieluiten alkuperäiseen pakkaukseen. Kun olemme vastaanottaneet ja hyväksyneet palautuksen, hyvitämme maksun samalla tavalla kuin alun perin maksoit ostoksen.
Näin teet palautuksen:
1. Laita pakettiin lappu, jossa on tilausnumerosi ja yhteystietosi.
2. Pakkaa paketti huolellisesti, mieluiten alkuperäiseen pakkaukseen.
3. Lähetä paketti seurattavalla toimituksella (ei REK) alla olevaan osoitteeseen:
Lähetysosoite:
Bonver Logistics
Att: Ani Who AB
Gåshaga brygga 1
181 85 Lidingö
4. Hyvitämme palautetun ja hyväksytyn tuotteen maksun 30 päivän kuluessa, mutta yleensä huomattavasti nopeammin.
Vinkki! Jos olet maksanut Klarnalla, voit ottaa yhteyttä Klarnaan ja pyytää laskun eräpäivän siirtoa tai jäädytystä, jotta vältyt muistutusmaksuilta. ANI ei vastaa mahdollisista muistutusmaksuista.
Huom! Jos tuote ei ole täysin myyntikuntoinen palautettaessa, voimme veloittaa lisämaksun arvonalennuksesta.
Palautukset "2 yhden hinnalla" tai "Ilmainen lahja" -kampanjoista
Jos haluat palauttaa osan tarjouksesta tai lahjan, jota etu koskee, maksua ei hyvitetä. Hyvityksen saamiseksi kaikkien tarjoukseen kuuluvien tuotteiden tulee olla palautettuja.
Pakettihintaiset KIT-tuotteet
Osia pakettihintaisista KIT-tuotteista ei voi palauttaa. Hyvitystä varten koko setti on palautettava.
Palautukset muista tarjouksista
Jos palautat yhden tai useamman tuotteen kampanjatilauksesta, palautetuille tuotteille alennusta ei enää sovelleta. Alennus pysyy voimassa pidetyille tuotteille.
Kampanjatilaus voi olla esimerkiksi alennuskoodilla tehty tilaus tai kausiale. Palautettujen tuotteiden tarjous on käytetty tilauksen yhteydessä eikä sitä voi käyttää uudelleen.
Tuotteen vaihto
Nopein tapa varmistaa, että saat haluamasi tuotteen, on palauttaa alkuperäinen tuote ja tehdä uusi tilaus, kun palautus on hyväksytty.
Reklamaatio
Jos vastaanotat viallisen tuotteen, eli tuotteen, jossa on valmistusvirhe, autamme sinua mahdollisimman pian. Huomaa, että reklamaatio-oikeus ei kata normaalia kulumista, ikääntymistä tai käytön aiheuttamia vahinkoja.
Kuluttajana sinun tulee reklamoida kohtuullisessa ajassa vian havaitsemisesta. Kuluttajansuojalain mukaan tämä aika on 2 kuukautta. Jos vastaanotat viallisen tai vahingoittuneen tuotteen, ilmoita siitä meille välittömästi sähköpostitse osoitteeseen info@ani-jewels.com ja liitä mukaan kuvat viasta.
Ani Who AB pidättää oikeuden ensisijaisesti korjata vian, toissijaisesti korvata tuote uudella ja viime kädessä tarjota palautusta. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme reklamaatio- ja palautuskysymyksissä osoitteessa info@ani-jewels.com. Huomaa, että Ani Who AB ei vastaa palautuskustannuksista.
Mahdollisissa kiistatapauksissa noudatamme Kuluttajariitalautakunnan päätöksiä.